loading...

املاک مال

توضیحات ملک فروش ویلا سنددار در منطقه ساحلی زیباکنار با ما باشید در بزرگترین کارگزاری املاک کشور _ املاک مال شماره تماس : 09111385029 - 09112317780 کد ملک 60 خرید ویلا در زیباکنار خری

فرهاد رضوانپور بازدید : 24 دوشنبه 30 فروردین 1400 نظرات (0)

توضیحات ملک

فروش ویلا سنددار در منطقه ساحلی زیباکنار با ما باشید در بزرگترین کارگزاری املاک کشور _ املاک مال

شماره تماس : 09111385029 - 09112317780

کد ملک 60

خرید ویلا در زیباکنار

خرید ویلا شمال

خرید ویلا استخردار

خرید ویلا ساحلی

فروش ویلا سنددار در منطقه ساحلی زیباکنار یکی از زیباترین مناطق کشور - کارگزاری املاک مال یکی از معتبرترین سایت های کشور است که با کادری مجرب و کارشناسان با دانش برای مشاوره رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد. با ما باشید در ادامه برای توضیحات تکمیلی راجب ملک مورد نظرتون

 


مشخصات ویلا :

🔰 سند دارد

🔰مساحت زمین : 2000متر

🔰مساحت بنا: 170 متر

🔰نوع ملک: ویلایی

🔰تعداد اتاق خواب: 3

🔰 آشپزخانه با سرویس کامل (هود،سینک,کابینت)

🔰سرویس:ایرانی و فرنگی

🔰پارکینگ : دارد

🔰کمد دیواری: دارد 

🔰نوع سقف: گچ کاری با طرح زیبا

🔰جنس کف: سرامیک

🔰حیاط فضاسازی شده

🔰امتیازات : کامل

🔰 مبله کامل. یخچال . میز بیلیارد . تلویزیون . آلاچیق . به همراه کلیه وسایل داخل عکس ها

 

زیباکنار

 

منطقه ساحلی زیباکنار کجاست؟

بدون شک استان گیلان و شهرهای زیبای آن از موهبت های خداوندی برای مردم ایران هستند و جاذبه های هر گوشه و کنار آن گردشگران را مبهوت و شگفت زده می کند. یکی از زیبایی ها زیباکنار قطعه‌ای از بهشت گیلان است . قطعاً زبان از وصف زیبایی های این منطقه ناتوان است و تا خودتان به این بهشت رویایی سفر نکنید نمی توانید زیبایی های وصف ناپذیر آن را تصور کنید. 

زیباکنار نامی آشنا هنگام مسافرت به گیلان است. اما این روز ها این ناحیه ساحلی دیگر تنها به خاطر جاذبه های طبیعی خود مورد توجه همگان نیست، بلکه به دلیل رشد اقتصادی چشمگیر و همچنین موقعیت جغرافیایی آن از اهمیت ویژه ای برخورداراست.

زیباکنار ناحیه ای ساحلی در گیلان است، که از مرکز استان یعنی رشت دارای ۴۰ کیلومتر فاصله و از بندر و منطقه آزاد انزلی ۱۵ کیلومتر فاصله دارد و فاصله آن با لشت نشا 10 کیلومتر است. نام دیگری که برای این  نوار ساحلی در نظر گرفته اند شاه را تجاری است چرا که دارای نزدیک ترین فاصله به بندر آزاد انزلی است. در سال ۹۳ به دلیل این میزان نزدیکی، زیباکنار را نیز جزئی از منطقه آزاد اعلام کردند ولی در اصل بخشی از سرزمین کهن لشت نشا است.

همان طور که می دانید بندر انزلی به عنوان منطقه آزاد شناخته شده است. منطقه آزاد بودن به شما این فرصت را می دهد تا بدون پراخت گمرکی بتوانید جدید ترین و لوکس ترین کالاهای خارجی را با قیمت بسیار پایین خریداری نمایید. پس نزدیکی به این منطقه باعث می شود که پروژه های چشمگیری با استفاده از سرمایه گذارهای ایرانی و خارجی در این منطقه در حال احداث باشند. بنابراین همین مسئله باعث می شود افراد زیادی در سفر به گیلان خرید ویلا در این منطقه ساحلی را انتخاب کنند چرا که علاوه بر بهره بردن از زیبایی های وصف ناپذیر و بی نظیر این منطقه می توانند یک سرمایه گذاری بلند مدت و بی خطر انجام دهند.

 

زیباکنار

 

آب و هوای زیباکنار :

این منطقه ساحلی دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. در تمام فصل های ساحل این منطقه دارای بارش های زیادی بوده است و همین موضوع به سر سبزی همیشگی زیباکنار کمک زیادی کرده است.

 

بندر کیاشهر _ پارک ملی بوجاق

اولین جایی که بعد از استراحت از سفر به شما پیشنهاد می کنیم پارک ملی بوجاق است. پارک ملی بوجاق یک منطقه حفاظت شده در بندر کیاشهر می باشد. فاصله بین زیباکنار و پارک حدود ۱۰ کیلومتر یا ۱۵ دقیقه است. پس از طی مسافت ۶ کیلومتر در جاده انزلی به کیاشهر از سمت چپ جاده به سمت بندر کیاشهر حرکت کنید. پس از ورود به بندر کیاشهر از سمت چپ بندر به پارک ملی بوجاق می رسید.

 

زیباکنار

 

منطقه آزاد تجاری بندر انزلی

پس از ساعتی استراحت مکان بعدی که به شما پیشنهاد می کنیم بازدید از منطقه آزاد بندر انزلی است. اگر قصد خرید پوشاک و لوازم خانگی و خوراکی با قیمتی بسیار مناسب دارید حتماً سری به بازار کاسپین ، ونوس ، ستاره شمال ، هپی مارت و خاطره بندر انزلی بزنید . این مراکز تجاری به دلیل قرار گرفتن در منطقه آزاد تجاری اجناس را با قیمتی بسیار نازل عرضه می کنند.

 

تجربه ماهیگیری در رودخانه اوشمک

اگر قصد دارید در فضایی آرام آتش به پا کنید و بساط کباب زنی بر پا کنید پیشنهاد بعدی ما به شما رودخانه اوشمک است. مسیر دسترسی به این رودخانه بسیار آسان است. از کنار پل زیباکنار به سمت کوچه کشاورز که حرکت می کنید به رودخانه پر آب اوشمک می رسید

 

سواحل زیبای زیباکنار

پس از بازدید از رودخانه اوشمک پیشنهاد بعدی ما تفریح در ساحل زیبای دریای خزر است. برای دسترسی به ساحل دریای خزر در زیباکنار از مسیرهای مختلفی می توانید اقدام کنید.

یکی از این مسیرها ساحل زیبای حاجی بکنده است. ساحل حاجی بکنده با مساحت حدودی ۱۰۰ هکتار در لیست مناطق مصوب طبیعت گردی گیلان ثبت شده است. این ساحل در اوج زیبایی پر از کافی شاپ های ساحلی و امکانات تفریحی مثل فوتبال ساحلی و شنا است. اگر به زیباکنار سفر کردید حتماً از ساحل زیبای دهستان حاجی بکنده دیدن کنید.

در این منطقه به راحتی می توانید ماهی های تازه صید شده را خریداری کرده و نوش جان کنید. پیشنهاد آخر ما به شما قایق سواری در غروب زیبای دریای خزر است. در اسکله ساحل سوار قایق های موتوری شوید و از نسیم روی امواج در دل دریا لذت ببرید.

 

زیباکنار

 

 


نکاتی که برای خرید ویلا در زیباکنار باید به آن توجه کرد در زیر آمده است:

 

-ویلا زیباکنار باید از نظر فاصله با شهر و دریا در فاصله ی مناسبی قرار گرفته باشد.

- ویلا زیباکنار باید ظاهری زیبا و به روز داشته باشد.

-ویلا زیباکنار باید مدارک ثبتی معتبر داشته باشد.

-ویلازیباکنار باید دارای قیمت معقولانه باشد.

-ویلای ساحلی در زیباکنار باید در محیطی امن قرار گرفته باشد.

-ویلای مورد نظر در زیباکنار باید دسترسی آسان به مراکز رفاهی و تجاری را داشته باشد.

-ویلای مورد نظر در زیباکنار باید از متریال قابل قبول و با کیفیتی برای ساخت آن استفاده شده باشد.

-ویلای مورد نظر در زیباکنار باید در منطقه ای با آرامش بالا قرار گرفته باشد.

-ویلای مورد نظر در زیباکنار باید در آن حریم خصوصی حفظ شود.

-ویلای مورد نظر در زیباکنار به اندازه کافی نورگیر باشد.

 

خرید ویلا در زیباکنار یکی از بهترین شرایط را برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در گیلان هستند را دارا می باشد. چون که افراد از شهرهای شلوغ و پر مشغله به دلیل آرامش و آسایشی که در این منطقه وجود دارد برای رهایی از استرس و اضطراب زیباکنار انتخاب اول آن ها می باشد. از طرف دیگر قرارگرفتن این شهر در محدوده منطقه آزاد انزلی خودش شرایط ویژه ای محسوب می شود که سایر شهرها در شمال کشور این شرایط را ندارند. شرایط منطقه ای زیباکنار به گونه ای است که در فاصله 39 کیلومتری مرکز استان گیلان، رشت واقع شده است. افرادی که در گیلان به دنبال خرید ویلا هستند معمولا به دو دسته تقسیم می شوند. افرادی که علاقه به ویلای ساحلی دارند یا افرادی که علاقه به خرید ویلای جنگلی دارند. البته علاقه به دریا غیر قابل انکار است.

 


کمی اطلاعات در مورد سایت و پیج اینستاگرامی املاک مال بزرگترین کارگزار املاک و مستغلات کشور

ثبت نام : اگر به دنبال خرید و فروش انواع ملک و زمین و اجاره ی آن در تمام نقاط کشور هستید و میخواهید به طور مستقیم این کار را انجام دهید تیم املاک مال درخدمت شماست . شما می توانید با ثبت نام رایگان در سایت املاک مال برای خود پروفایل و اکانت مخصوص داشته باشید و تمامی آگهی های خود را بایگانی کنید . در ضمن شما در سایت املاک مال و پیج اینستاگرامی ما می توانید کارهای مربوط به کسب کار ساختمانی خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید فقط کافیست ثبت نام کنید برای مثل مشاغلی به مانند پیمانکاری , برقکاری , جوشکاری , گچ کاری , فروش لوازم ساختمانی و ... برای ثبت نام رایگان در سایت املاک مال کافیست روی کلمه ثبت نام کلیک کنید. با آرزوی بهترین ها برای شما مردم عزیز

 

برچسب ها :              

مطالب مرتبط
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 2,922
  • بازدید کلی : 6,616