loading...

املاک مال

فروش ویژه ویلا نوساز در گیلان شهر زیبای لشت نشا با ما باشید در بزرگترین کارگزاری املاک کشور _ املاک مال شماره تماس : 09111385029 - 09112317780 کد ملک 20   خرید ویلا شمال خرید ویل

فرهاد رضوانپور بازدید : 149 جمعه 27 فروردین 1400 نظرات (0)

فروش ویژه ویلا نوساز در گیلان شهر زیبای لشت نشا با ما باشید در بزرگترین کارگزاری املاک کشور _ املاک مال

شماره تماس : 09111385029 - 09112317780

کد ملک 20

 

خرید ویلا شمال

خرید ویلا لشت نشا

خرید ویلا لوکس

 


 

فروش ویژه ویلا نوساز در گیلان شهر زیبای لشت نشا یکی از زیباترین مناطق کشور - کارگزاری املاک مال یکی از معتبرترین سایت های کشور می باشد که با کادری مجرب و کارشناسان با دانش برای مشاوره رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد. با ما باشید در ادامه برای توضیحات تکمیلی راجب ملک مورد نظرتون

 


مشخصات ویلا :

🔰مساحت زمین : 390متر

🔰مساحت بنا: 140 متر

🔰نوع ملک: ویلایی

🔰تعداد اتاق خواب: 2

🔰 آشپزخانه با سرویس کامل (هود،سینک,کابینت)

🔰سرویس:ایرانی و فرنگی

🔰پارکینگ : دارد

🔰کمد دیواری: دارد 

🔰نوع سقف: چوب با طرح زیبا

🔰جنس کف: سرامیک

🔰حیاط فضاسازی شده

🔰امتیازات : کامل

 

لشت نشا

 

منطقه زیبای لشت نشا کجاست؟

لَشتِ نِشا ، بهشت گمشده گیلان یکی از شهرهای استان گیلان محسوب میشود  . لشت به معنی زمین گل (خاک) حاصلخیز و نشا به معنی کشت برنج است . املاک لشت نشا در زمان ناصر الدین شاه و مظفر الدین شاه از املاک خاصه شاه بوده اند .با ما همراه باشید تا در مورد جاذبه های طبیعی لشت نشاء بهشت گمشده گیلان صحبت کنیم .

لشت نشا در ۲۹ کیلومتری  شمال شرقی شهرستان رشت قرار دارد و با مساحتی حدود ۱۶۲ کیلومتر مربع یکی از حاصلخیزترین بخش های شهر رشت می باشد . لشت نشاء از شمال به دریا و از جنوب به بخش کوچصفهان و از شرق به شهرستان آستانه اشرفیه و از غرب به بخش خشکبیجار محدود می شود .

مردم لشت نشا گیلک هستند و به زبان گیلکی صحبت می کنند . لشت نشاء از مناطق قدیمی استان گیلان است که سابقه تاریخی آن براساس وجود آثار باستانی و خرابه های موجود به قبل از اسلام می رسد .

شهر لشت نشاء با حدود 32 هزار نفر جمعیت از محلات و ساکنین خود شهر تشکیل شده است .

این شهر دارای ۵۲ روستا است و از روستاهای معروف آن روستای زیباکنار یا همان علی آباد ، روستای لیچاء ، روستای دهسر ، روستای فخر آباد ، روستای جوریاب ، روستا نوده ، روستا رودپشت روستای گفشه ، روستا دواج و مروانکلایه ، سر بازار ( جورشر) بالاجور شر ، خشکرود ، توچاء ، گنجعلی محله ، سادات محله اشاره کرد . جالب اینکه”زیباکنار” منطقه ی توریستی در استان گیلان هم یکی از روستاهای بخش لشت نشا است .

 

مناطق دیدنی و گردشگری لشت نشا

از مناطق دیدنی لشت نشاء می توان از مکانهای زیبای زیر نام برد:

• بازار قدیمی‌ لشت‌ نشاء
• بازار قدیمی‌ و حمام‌ تاریخی‌ علی‌ آباد
• کاخ‌ قطبی
• هتل‌ بزرگ‌ صدا و سیما
• مسجد جامع‌ جورشر
• بقعه‌ اقا سید محمد رضا بن‌ موسی‌ الکاظم‌ (ع) با معماری‌ ویژه
• بقعه‌ی‌ آقا سید عبدالله‌ بن‌ موسی‌ الکاظم‌ (ع) با نقاشی‌های‌ دیواری‌ قدیمی
• شهرداری لشت نشا
• پارک شهر
• دالن واقع در مرکز شهر
• رودخانه سفیدرود و ساحل لیچا
• رودخانه اشمک که از مرکز شهر عبور می کند
• بقعه‌ی‌ سید صالح‌ در خشکرود
• بقعه‌ی‌ آقا سید محمد یمنی‌ در لیچاه‌ با نقاشی‌های‌ دیواری

قلب داد ستد و تجارت این شهر سه شنبه بازار و شنبه بازار ، دو بازار هفتگی است که عموم مردم از شهرها و حتی شهرستانهای اطراف از آن استفاده کرده و محصولات روستایی و محلی عمده شهر را در این مکان عرضه می کنند .

لشت نشاء در آغوش جنگل ها و دشت های سرسبز و زیبای خود و در جوار سواحل لاجوردی زیباکنار ، همچون نگینی فروزان آرامش میبخشد

آب و هوای لشت نشا :

آب و هوای معتدل و خوب لشت نشاء شرایط بسیار مناسبی را برای رشد گیاهان ، ایجاد فضای سبز ، کشاورزی و پرورش انواع محصولات را در این منطقه پدید آورده است

 

فرهنگ و خصوصیات اخلاقی قنی لشت نشا :

مردمان لشت نشا خونگرم و مهمان نواز و مهربانترین مردمان گیلان زمین میباشند . لشت‌ نشاء سرزمین‌ شالیزارها ، دریا و جنگل ، ماهی و سبزی و طراوت منطقه‌ای‌ با آب‌ و هوای‌ معتدل‌ و اراضی‌ حاصل‌ خیز ، در شمال شرقی رشت ، هزاران نشانه و اسرار شگفت انگیز از گذشته‌ی‌ دور در سینه‌ی‌ خود دارد . طبیعت‌ دلپذیر و زیبا ، رودخانه‌ها و استخرهای‌ طبیعی ، فضای‌ سبز و دل‌انگیز هر مسافر و گردشگر را مجذوب‌ زیبایی‌های‌ خود می‌کند .

 

مختصات جغرافیایی شهر لشت نشا:

فاصله ی شهر رشت تا لشت نشاء ۲۹ کیلومتر میباشد و شما برای اینکه بتوانید به لشت نشاء بروید میتوانید از چند مسیر بروید

مسیر اول میتوانید از رشت به سمت کوچصفهان رفته و سپس به لشت نشاء برسید

مسیر دوم میتوانید ار رشت به سمته خمام و بعد خشکبیجار و در نهایت به لشت نشاء برسید.

مسیر سوم جاده‌ی‌ دیگری‌ است که از انزلی‌ به‌ زیباکنار و از آن‌ جا به‌ لشت نشاء می‌رود تمام این مسیر آسفالت میباشد و تردد در آنها به سهولت انجام میشود .

 

رودخانه های معروف شهر لشت نشا:

در لشت نشاء رودخانه‌های‌ بزرگ‌ و کوچکی‌ مانند ، سفیدرود ، اوشمک ، نورود ، کلاف‌ رود ، وزیر بکنده ، حاجی‌ بکنده ، چپک‌ چکه ، پنجه‌ علی ، گفشه‌ رود ، سیارجه ، توچاجو ، سیاجو‌ جریان‌ دارند که اراضی‌ کشاورزی‌ را آبیاری‌ می‌کنند .

 

توضیحاتی در مورد اقلیم و شرایط زیست محیطی گیاهان و حیوانات در لشت نشا :

در این منطقه حاصل‌ خیز انواع‌ گیاهان‌ می رویند. انواع‌ گیاهان‌ پرورشی‌ چون : برنج ، صیفی‌ جات ، سبزیجات‌ و انواع‌ علف‌های‌ هرز چون : واش ، سروف ، شوند (پلهم) و… انواع‌ بوته ها ، درختچه ها و درختانی‌ چون : توسکا ، شب‌ خسب ، آزاد ، شمشاد ، افرا ، پلت ، توت ، گردو ، انجیر ، انار ، گوجه‌ سبز جنگلی ، بید ، ازگیل‌ و…در آن‌ رشد می‌کنند.

از جانوران‌ و پرندگان این منطقه میتوان به انواع‌ پرندگان‌ اهلی‌ و وحشی‌ از جمله قوش ، کرکس ، کلاغ‌ ، قرقی‌ و باز ، اوئیل‌ (انجیرخوار) ، اوشوم‌ (بلدرچین) ، گنجشک ‌، اردک وحشی ‌، سار ، غاز ، کبوتر و انواع‌ ماکیان‌ محلی‌ از جمله مرغ ، خروس ، اردک محلی ، بوقلمون ، غاز و… نام برد .

انواع‌ چارپایانی چون اسب ، گاو ، ورزا ، گاومیش ، در این منطقه نگهداری‌ می‌شوند . انواع‌ سگ‌ها و گربه‌ها ، جانوران‌ آبی‌ مانند شنگ ، ماهی‌ سفید ، کپور ، کفال ، کولی ، اردک ماهی و … خزندگانی چون مار ، قورباغه ، خرچنگ‌ و…نیز در این منطقه به چشم می خورند .


 

نکاتی که برای خرید ویلا در شهر لشت نشا که باید به آن توجه کرد در زیر آمده است:

-ویلا در لشت نشا باید از نظر فاصله با شهر و دریا در فاصله ی مناسبی قرار گرفته باشد.

- ویلا در لشت نشا باید ظاهری زیبا و به روز داشته باشد.

-ویلا در لشت نشا باید مدارک ثبتی معتبر داشته باشد.

-ویلا در لشت نشا باید دارای قیمت معقولانه باشد.

-ویلای ساحلی در لشت نشا باید در محیطی امن قرار گرفته باشد.

-ویلای مورد نظر در لشت نشا باید دسترسی آسان به مراکز رفاهی و تجاری را داشته باشد.

-ویلای مورد نظر در لشت نشا باید از متریال قابل قبول و با کیفیتی برای ساخت آن استفاده شده باشد.

-ویلای مورد نظر در لشت نشا باید در منطقه ای با آرامش بالا قرار گرفته باشد.

-ویلای مورد نظر در لشت نشا باید در آن حریم خصوصی حفظ شود.

-ویلای مورد نظر در لشت نشا به اندازه کافی نورگیر باشد.

خرید ویلا در لشت نشا یکی از بهترین شرایط را برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در گیلان هستند را دارا می باشد. چون که افراد از شهرهای شلوغ و پر مشغله به دلیل آرامش و آسایشی که در این منطقه وجود دارد برای رهایی از استرس و اضطراب لشت نشا انتخاب اول آن ها می باشد. از طرف دیگر قرارگرفتن این شهر در محدوده منطقه آزاد انزلی خودش شرایط ویژه ای محسوب می شود که سایر شهرها در شمال کشور این شرایط را ندارند. شرایط منطقه ای زیباکنار به گونه ای است که در فاصله 39 کیلومتری مرکز استان گیلان، رشت واقع شده است. افرادی که در گیلان به دنبال خرید ویلا هستند معمولا به دو دسته تقسیم می شوند. افرادی که علاقه به ویلای ساحلی دارند یا افرادی که علاقه به خرید ویلای جنگلی دارند. البته علاقه به دریا غیر قابل انکار است.

 


 

کمی اطلاعات در مورد سایت و پیج اینستاگرامی املاک مال بزرگترین کارگزار املاک و مستغلات کشور

ثبت نام اگر به دنبال خرید و فروش انواع ملک و زمین و اجاره ی آن در تمام نقاط کشور هستید و میخواهید به طور مستقیم این کار را انجام دهید تیم املاک مال درخدمت شماست . شما می توانید با ثبت نام رایگان در سایت املاک مال برای خود پروفایل و اکانت مخصوص داشته باشید و تمامی آگهی های خود را بایگانی کنید . در ضمن شما در سایت املاک مال و پیج اینستاگرامی ما می توانید کارهای مربوط به کسب کار ساختمانی خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید فقط کافیست ثبت نام کنید برای مثل مشاغلی به مانند پیمانکاری , برقکاری , جوشکاری , گچ کاری , فروش لوازم ساختمانی و ... برای ثبت نام رایگان در سایت املاک مال کافیست روی کلمه ثبت نام کلیک کنید. با آرزوی بهترین ها برای شما مردم عزیز

برچسب ها :                

مطالب مرتبط
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 2,944
  • بازدید کلی : 6,638